Om mig

Hej igen då...:-)

Vad kul att du ville läsa vidare.

Jag heter Leena Graaf och driver en enskild firma. Detta gör jag från ett mindre kontor i Stockholm. 

Min bakgrund består av 30 år inom bemanning ( Jag är idag 50 år) Mina 11 första år gjorde jag som uthyrd konsult och jag trivdes enormt bra med detta. Efter dessa 11 år blev jag personalchef och koordiantor och driftchef. Jag har som mest haft ansvar för 199 anställda inom bemanning. Fördelat på 114 kunder.

Det är viktigt för mig att ha en öppen dialog både med kunder och med personal. 

Jag har nu valt att arbeta enbart med att hjälpa företag i dera sökande efter personal och inte ha egna anställda. Jag kan även hjälpa till med andra administrativa tjänster såsom Kundtjänst, Telefonintervjuer, Marknadsundersökningar, Löpande administartion.

Min styrka ligger i att få fram rätt personal med rätt undrlag från dig som kund.

Jag kan sköta en hel del av era behov. Se exempel här nedan :

* Rekryteringar

* Leta tillfällig personal

* Koordiantor ( Om ni ska ha event eller dylikt med mycket personal och på olika tider)

* Jag kan skriva anställningsavtal åt er och administrera samtliga handlingar kring anställningar.

* Jag kan hjälpa er med tidrapporteringar och löneuträkningar ( Er ekonomi sköter ni själva)

* Marknadsundersökningar / Telefonintervjuer, Löpande administartaion, Boka kundmöten etc.

 

Detta var då ett axplock av vad jag kan göra för att hjälpa er.

Fråga mig gärna om ni har andra funderingar. Jag är inte längre bort än ett telefon samtal.

Mvh

Leena

0700-410 906

 

 

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.    (klicka här för att förlänga premium)(info & kontakt)